nog maar even... - Reisverslag uit Uelsen, Duitsland van Regina Laan - WaarBenJij.nu nog maar even... - Reisverslag uit Uelsen, Duitsland van Regina Laan - WaarBenJij.nu

nog maar even...

Door: Regina

Blijf op de hoogte en volg Regina

04 Juni 2012 | Duitsland, Uelsen

Eindelijk is het zo ver!
Na veel gedoe en onzekerheid heb ik 100% zeker een familie!!
Het zat allemaal niet echt mee met de zoektocht naar een geschikte familie, wat mij de moed in de schoenen deed zinken. Maar toen kwam de 2e familie Bell. Na hun profiel te hebben gekregen, stuurde ik er snel een enthousiast mailtje heen, waarna we 2 dagen later al een Skype gesprek hadden, en nog een paar dagen later van hun al een mailtje kreeg dat ze mij graag als hun Au-pair zouden willen hebben! :)
Het is een jong gezin met 2 kinderen. Xavier is 3 en Marcela is een half jaar. Ze wonen in een suburb van Auckland. 5 min. lopen van een klein strand en 10 min. fietsen van het centrum. Ze lijken me echt super aardig en willen me graag veel van Nieuw Zeeland laten zien!
Hier ga ik 9 maanden "werken" en daarna ga ik 2 maanden backpacken door heel Nieuw Zeeland.
Over 4 week is het al zover, maar het echt beseffen doe ik nog niet. Ik kan me er gewoon geen voorstelling van maken, hierdoor blijven de zenuwen ook achterwege, gelukkig :P
Maar er moet nog wel veel geregeld worden, een visum, internationaal rijbewijs, reisverzekering,... Ik hoop dat ik alles van te voren geregeld krijg!

Het aankomende jaar zal ik hier verslag doen van mijn avontuur en vooral veel foto's plaatsen van het mooie Nieuw Zeeland :D

Liefs Regina

  • 04 Juni 2012 - 21:11

    Loes:

    Nou, Xavier met een X. Als je je daar niet thuis gaat voelen......

  • 05 Juni 2012 - 09:12

    Regina Van Der Laan:

    haha, inderdaad, nog niet eens aan gedacht XD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Regina

Studeert 'International Tourism Management' & is addicted to travelling

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 16588

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 20 December 2015

Exchange semester in Porvoo

01 Juli 2012 - 30 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: