Exchange semester in Porvoo - Reisverslagen van Regina van der Laan - WaarBenJij.nu Exchange semester in Porvoo - Reisverslagen van Regina van der Laan - WaarBenJij.nu
Exchange semester in Porvoo

Voor mijn studie (Internation Tourism Management) ben ik een semester op exchange in Haaga-Helia University in Porvoo, Finland. Hier zal ik vier maanden lang op een campus wonen met 28 andere exchange studenten en nog veel meer internationale en Finse studenten. Verder zal ik natuurlijk heel veel gaan reizen en op deze site overal verslag van doen.

Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

30 Augustus 2015

Clichés ... so true
Regina

Studeert 'International Tourism Management' & is addicted to travelling

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16571

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2015 - 20 December 2015

Exchange semester in Porvoo

01 Juli 2012 - 30 Juni 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: